Cum faci bani din TikTok

Dacă îți place TikTok și petreci mult timp pe această platformă, ai început să încarci clipuri și ai o bază de followeri, poți să începi să obții bani.

Cu mai mult de un miliard de utilizatori activi lunari, TikTok este o mare atracție pentru publicitari și companii, iar aceștia sunt dispuși să cheltuiască bani pentru a-și distribui mesajele prin creatorii de conținut. Iată, așadar, câteva metode pentru a face bani din TikTok.

Rulează reclame pe TikTok

Majoritatea utilizatorilor TikTok au între 18 și 24 de ani. Acest lucru este excelent pentru afacerile care au produse destinate acestei grupe de vârstă și vor să le promoveze.

Formatul reclamelor pe TikTok variază în funcție de regiune dar îți permite să targetezi utilizatorii în funcție de vârstă, localizare, interese sau alți factori. Aici îți vor fi de folos analizele, datele și statisticile TikTok. Există două forme majore de reclamă:

  • In-feed video: care îți permite să o plasezi între clipurile din pagina For You.
  • Brand takeover: Are un splash screen cât tot ecranul pentru câteva secunde și apoi devine in feed video.

În plus, poți lansa un hashtag challenge către fanii tăi. Cei care participă și folosesc hashtagul respectiv vor promova atât contul tău cât și mesajul pe care îl transmiți.

Colectează donații

Atunci când ai adunat destule like-uri și followeri, poți face bani din donațiile oferite de către utilizatori. Majoritatea acestora sunt oferite în timpul live stream-urilor și sunt sub formă de coins, monede virtuale. Acestea pot fi transformate în diamante, iar când ai strâns un număr mare le poți transforma în bani reali.

De asemenea, poți folosi platforme externe de donații precum Tipeee sau Buy Me a Coffee, care se pot lega la contul de Instagram. Te poate ajuta și un cont de Patreon pe care să oferi conținut unic abonaților și pe care să îl promovezi prin TikTok.

 

Înscrie-te în TikTok Creator Fund

TikTok Creator Fund îți permite să îți monetizezi creațiile postate pe TikTok. Însă cerințele pentru a fi acceptat sunt destul de complicate.

Îți trebuie minimum 100.000 de vizualizări ale conținutului video de pe profilul tău în ultimele 30 de zile. În comparație, ca să primești tips la un live îți trebuie 1000 de followeri iar ca să le primești și pentru celelalte clipuri îți trebuie 100.000 de followeri.

Însă avantajele unui cont cu mulți followeri sunt mult mai mari. Spre exemplu, poți primi bifa albastră de cont verificat și poți rula porțiuni publicitare în clipuri, în urma negocierii directe cu agenția de publicitate.

Publică clipuri sponsorizate

După cum spuneam poți publica postări care sunt sponsorizate de către companii sau de către firmele de publicitate angajate de aceștia. Poți posta un clip despre un produs, poți insera în clipul tău un segment despre produs sau poți crea chiar serii de clipuri pentru promovare.

Dacă intri într-un program de marketing afiliat, poți introduce clipuri destinate audienței targetate de produsul respectiv. Astfel, din cumpărătorii care ajung la firma promovată de pe contul tău tu vei obține un comision.

Ai grijă ce produse și companii recomanzi. Acestea trebuie să fie de încredere și să aibă produse de calitate. În cazul în care audiența ta este mai mică, te poți asocia în Creator Marketplace cu un creator de conținut sau cu o rețea.

Crește și vinde conturi de TikTok

crești organic un cont de TikTok ia luni sau chiar ani. Însă unul deja stabilit poate fi un asset bun pentru o firmă.

Dacă ai reușit să crești audiența contului tău de TikTok, îl poți vinde pe diferite platforme. Cumpărătorii vor avea grijă ca numărul total de followeri să fie corelat cu engagementul contului. Acesta trebuie să aibă o audiență liniară și bine nișată, altfel companiile vor oferi mai puțin pe el sau nu îl vor cumpăra deloc.

Merch sau Shop

Dacă deschizi un mic magazin online cu produse care poartă logoul tău le vei putea vinde către fani. Dacă nu ești sigur ce fel de merchandise vrei să oferi, întreabă-ți direct fanii sau creează poll-uri. Aceștia te vor direcționa spre dorințele lor.

Un magazin mai mare poate fi creat datorită colaborării dintre TikTok și Shopify. Devino vânzător în TikTok Seller Center și apoi promovează produsele în clipurile de pe contul tău.

Dacă ți-a plăcut acest articol, trimite-l și prietenilor tăi!

  1. TikTok

    TikTok

    TikTok este o rețea socială destinată distribuirii de clipuri video. Este prezentă pe toate platformele fixe și mobile. Încarcă-ți conținutul original, editează-l în aplicație și apoi postează-l pentru ceilalți utilizatori. Ține cont de audiență pentru a crește engagementul pe profilul tău.

Cum vezi story-urile vechi de pe Instagram
Cum vezi story-urile vechi de pe Instagram

Instagram este o platformă esențială pentru social media marketing cu peste 2 miliarde de utilizatori. Story-urile sunt unele din cele mai bune metode de a angaja urmăritorii și de a afla cine a văzut conținutul tău. Spre deosebire de Postările sau Reel-urile de pe Instagram,…

Cum să descarci videoclipuri TikTok fără watermark
Cum să descarci videoclipuri TikTok fără watermark

Când vrei să descarci un videoclip de pe TikTok, de obicei acesta vine cu un watermark care indică numele contului celui care l-a încărcat. Dacă dorești să obții versiunea originală a videoclipului fără watermark, va trebui să folosești alte resurse. Este vorba de site-uri sa…

Cum elimini sugestiile de căutare pe Instagram
Cum elimini sugestiile de căutare pe Instagram

Instagram este o platformă populară pentru partajarea fotografiilor, videoclipurilor și pentru conectarea cu prietenii. Pe măsură ce folosești Instagram, aplicația colectează date despre preferințele tale și creează sugestii de căutare bazate pe căutările și interacțiunile ta…