Cum vezi cine ți-a salvat postările pe Instagram

Instagram este un loc excelent unde să te promovezi sau să îți promovezi viziunile și afacerea. Aplicația bazată pe conținut foto și video îți oferă și unelte excelente pentru a analiza ceea ce faci.

Dacă ești profesionist în advertising sau pur și simplu creator de conținut axat pe audiență, trebuie să folosești instrumente profesionale. Știind cine ți-a vizitat profilul de Instagram, vei ști cum se comportă followerii și unde ai de remediat. O altă unealtă profesională este cunoașterea celor care ți-au salvat postările pe Instagram. Iată cum faci acest lucru.

Transformă profilul în pagină de business sau de creator

O pagină administrată în mod profesionist este primul pas în obținerea bifei albastre de cont verificat. Doar în acest fel vei avea acces la tool-urile și la expertiza necesară pentru a construi un profil care să ajungă la cât mai multă lume și să mulțumească audiența. Pentru a transforma profilul, urmează pașii aceștia:

  • Intră în aplicația Instagram.
  • Mergi la profil.
  • Intră la Settings – Account.
  • Apasă pe Switch to Business Account sau Switch to Creator Account.

După ce urmezi acești pași, vei observa că ai acces la datele, statisticile și la uneltele de analiză necesară. De aici:

  • Mergi la profil.
  • Apasă pe postarea căreia vrei să îi vezi numărul de salvări.
  • Apasă View Insights.

Vei vedea o statistică detaliată care conține numărul de like-uri, comentarii, salvări, trimiteri prin DM, dar și vizualizările profilului și reach-ul. Cu ajutorul acestor date, vei afla calitatea postărilor tale. Dacă a fost salvat de multe ori, înseamnă că acei oameni vor să revadă conținutul sau să îl trimită și altora.

Întreabă-ți followerii dacă ți-au salvat postarea

Interacțiunea este o metodă bună de a face rost de followeri și like-uri. Vei ști care sunt doleanțele celor ce te urmăresc, și vei afla direct ce fel de conținut vor, dar și zonele în care poți îmbunătăți calitatea.

O metodă bună pentru o astfel de interacțiune este să faci un story la care lumea să-ți răspundă. Pur și simplu fă o captură de ecran postării folosind o aplicație Android pentru screenshot, apoi creează un story în care adaugi screenshot-ul. Suprapune un text în care îți întrebi followerii cine a salvat postarea respectivă, postează și așteaptă răspunsurile.

Fii social! Trimite acest articol și prietenilor tăi.

  1. Instagram

    Instagram

    Instagram este o rețea socială pentru poze și clipuri video. Distribuie propriile creații sub formă de postări, storyuri sau reels. Folosește editorul foto sau video din aplicație pentru a transforma imagini obișnuite în conținut perfect pentru social media.

Cum vezi story-urile vechi de pe Instagram
Cum vezi story-urile vechi de pe Instagram

Instagram este o platformă esențială pentru social media marketing cu peste 2 miliarde de utilizatori. Story-urile sunt unele din cele mai bune metode de a angaja urmăritorii și de a afla cine a văzut conținutul tău. Spre deosebire de Postările sau Reel-urile de pe Instagram,…

Cum să descarci videoclipuri TikTok fără watermark
Cum să descarci videoclipuri TikTok fără watermark

Când vrei să descarci un videoclip de pe TikTok, de obicei acesta vine cu un watermark care indică numele contului celui care l-a încărcat. Dacă dorești să obții versiunea originală a videoclipului fără watermark, va trebui să folosești alte resurse. Este vorba de site-uri sa…

Cum elimini sugestiile de căutare pe Instagram
Cum elimini sugestiile de căutare pe Instagram

Instagram este o platformă populară pentru partajarea fotografiilor, videoclipurilor și pentru conectarea cu prietenii. Pe măsură ce folosești Instagram, aplicația colectează date despre preferințele tale și creează sugestii de căutare bazate pe căutările și interacțiunile ta…