Cum să ajungi pe pagina Explore de pe Instagram

Instagram este o rețea socială excelentă pentru promovarea de brand sau de business. Pagina explore, în care căutarea se întâlnește cu sugestiile date de algoritm, este cea mai bună zonă în care te pot găsi potențialii clienți.

Ajungerea pe pagina Explore de pe Instagram este o modalitate garantată de a crește vizualizările și de a-ți extinde audiența. Dacă afacerea ta nu ia în considerare această oportunitate, ratezi șansa de a promova brandul tău și de a-ți aduce conținutul în fața oamenilor care sunt cel mai probabil să devină clienți – și să faci asta organic.

Instagram ca instrument de marketing

Instagram are mai mult de 2 miliarde de utilizatori. Din aceștia, mai mult de 500 de milioane sunt activi pe platformă, conectându-se și interacționând într-un fel sau altul în fiecare zi. Majoritatea covârșitoare (90 %) urmăresc afaceri, 83 % descoperă noi produse sau servicii, 81 % cercetează branduri, iar 80 % decid dacă să facă sau nu o achiziție. Aproape jumătate dintre utilizatorii activi de pe Instagram fac cumpărături săptămânal.

Aceste cifre fac pagina Explore o resursă valoroasă pentru afacerea ta. Instagram raportează că mai mult de 200 de milioane de conturi verifică Explore în fiecare lună. Pagina/feed-ul se transformă în centrul pentru utilizatorii Instagram de a descoperi conținut care reflectă interesele lor individuale. Pentru afaceri, apariția pe pagina Explore de pe Instagram este una dintre puținele modalități de a-ți extinde audiența organic și de a fi descoperit pe rețelele sociale fără costuri.

Explore este motorul de căutare al Instagram care permite utilizatorilor să caute conținut pe platformă. Pagina Explore de pe Instagram este o colecție de fotografii, videoclipuri, reels și povești. Algoritmul Instagram le-a selectat automat pe baza conturilor Instagram pe care un utilizator le urmărește, fotografiile și videoclipurile pe care un utilizator le apreciază pe Instagram, și persoanele și afacerile cu care un utilizator este conectat pe canal. Există și metode prin care schimbi conținutul din pagina Explore.

Utilizatorii Instagram pot accesa pagina Explore apăsând pe lupa din partea de jos a aplicației Instagram pentru a ajunge la Search & Explore. Apasă Search în bara de căutare de sus și apoi tastează cine sau ce vrei să găsești. Utilizatorii pot căuta folosind cuvinte cheie și hashtaguri. Pentru a filtra rezultatele, poți apăsa butoanele Top, Accounts, Audio, Tags sau Places de sub bara Search.

Algoritmul Instagram poate fi interpretat în favoarea ta

În timp ce feed-ul unui utilizator Instagram afișează postări de la conturile pe care le urmărește, Instagram descrie pagina Explore ca un „sistem de recomandare neconectat”. Algoritmul este instruit să aleagă postări bazate pe activitatea unui utilizator pe întreaga platformă pentru a selecta postări din afara conturilor pe care un utilizator le urmărește. Apoi clasează aceste postări pe baza a cât de actuale sunt și cât de multă interacțiune generează, calitatea conținutului, cum se aliniază cu interesele unui utilizator și tipurile de postări cu care conturile pe care un utilizator le urmărește interacționează.

Pentru afacerile de pe Instagram, acest lucru înseamnă că ești la fel de probabil să ajungi pe pagina Explore ca și conturile personale și influencerii.

Beneficiile ajungerii pe pagina Explore de pe Instagram

  • O audiență mai mare și foarte țintită dincolo de urmăritorii actuali.
  • Interacțiune crescută pentru postările care ajung pe pagina Explore.
  • Crearea și creșterea brand awareness.
  • Creșterea conversiilor și vânzărilor.

Cum ajungi pe pagina Explore a Instagram

  • Privește dincolo de audiența ta actuală. Vezi care este audiența ta și ce grupuri țintă ai. Folosește Meta Audience Insights pentru a afla cât mai multe despre oamenii pe care vrei să îi atingi. Acest lucru te va ajuta să creezi conținutul pe care ei doresc să îl vadă, ceea ce va ajuta algoritmul Instagram să te găsească.
  • Distribuie conținut relevant, atractiv. Interacțiunea este unul dintre elementele cheie prin care Instagram decide dacă te promovează sau nu. Cel mai bun mod de a apărea pe Instagram și de a construi interacțiune este să creezi conținut care educă, ajută urmăritorii să rezolve o problemă sau să distreze. Armonizează asta cu misiunea și vocea brandului tău
  • Folosește un mix de formate. Instagram Reels are un tab dedicat în aplicație pentru a crește interacțiunea cu formatul. Pentru branduri, dezvoltarea de reels va ajuta la îmbunătățirea probabilității de a ajunge pe pagina Explore. Video, fotografii de înaltă calitate, caruseluri, boomeranguri, postări de shopping, povești și reels sunt elemente cu care ții conținutul proaspăt.
  • Oferă comunității brandului tău un motiv să interacționeze. Cu cât urmăritorii tăi interacționează mai mult cu tine și între ei pe platformă, cu atât este mai mare probabilitatea ca algoritmul Instagram să te recomande „publicului asemănător” prin pagina sa Explore.
  • Folosește hashtaguri trending din industrie sau pe subiectul postării, precum și locație sau tag la alte conturi.
  • Începe o conversație cu urmăritorii în secțiunea de comentarii.
  • Creează concursuri.

Acestea sunt toate modalități dovedite de a-ți extinde audiența, de a ajuta utilizatorii să te găsească și de a încuraja interacțiunea.

Pagina Explore de pe Instagram este o modalitate dovedită pentru branduri de a ajunge la audiențele care sunt cele mai interesate de produsele lor. Fă-o parte din strategia ta de marketing și începe să culegi roadele muncii tale.

  1. Instagram

    Instagram

    Instagram este o aplicație social media unde utilizatorii distribuie fotografii și videoclipuri, descoperă conținut creativ prin Explore, interacționează prin comentarii și mesaje, și urmăresc trendurile printr-o varietate de formate, precum Reels și Stories.

Cum elimini sugestiile de căutare pe Instagram
Cum elimini sugestiile de căutare pe Instagram

Instagram este o platformă populară pentru partajarea fotografiilor, videoclipurilor și pentru conectarea cu prietenii. Pe măsură ce folosești Instagram, aplicația colectează date despre preferințele tale și creează sugestii de căutare bazate pe căutările și interacțiunile ta…

Cum să verifici dacă ai un stalker pe Instagram
Cum să verifici dacă ai un stalker pe Instagram

Instagram este o modalitate excelentă de a te conecta cu alții și de a împărtăși momente importante din viața ta. Nu este tocmai prietenos cu confidențialitatea, dar acesta este un lucru cu care am ajuns să ne împăcăm, pentru bine sau pentru rău. Însă stalkerii sunt o problem…

Cum adaugi un buton de contact pe Instagram
Cum adaugi un buton de contact pe Instagram

Instagram îți oferă o nouă funcție prin care simplifici modul în care urmăritorii și potențialii clienți iau legătura cu tine prin social media. Aceasta este butonul dedicat pentru contact. Se prezintă sub formă de call to action, precum „call”, „email”…

Cum descarci audio de pe Instagram
Cum descarci audio de pe Instagram

Instagram este o sursă nesfârșită de inspirație și conținut creativ, inclusiv clipuri audio pe care ai putea dori să le folosești în propriile tale proiecte video. Chiar dacă Instagram nu oferă o opțiune directă pentru descărcarea audio-urilor din Reels, există câteva metode …

Ce este TikTok Shop și cum să-l folosești?
Ce este TikTok Shop și cum să-l folosești?

TikTok Shop urmărește să transforme modul în care facem cumpărături online, combinând shopping-ul cu social media. Funcția poate ajuta la rămânerea la curent cu ultimele tendințe în modă, frumusețe și altele, dar vine și cu anumite riscuri. TikTok Shop este o platformă integr…