Cum găsești hashtag-urile trending pe TikTok

TikTok, dincolo de fun, este un instrument puternic de promovare. Ca să fii cât mai relevant, trebuie să cunoști comportamentele utilizatorilor, ce fel de conținut le place să consume și cât timp sunt dispuși să petreacă urmărind un clip.

Unul dintre indicatorii principali ai tendințelor sunt hashtag-urile populare, pe care oamenii dau tap, pe care le caută și unde stau mai mult pe videoclipuri. De aceea, în cele ce urmează, îți vom arăta cum găsești hashtag-urile trending de pe TikTok.

Ce rol au hashtag-urile pe TikTok

Vrei să primești mai multe vizualizări pe TikTok? Urmărește trendurile însă nu trebuie să te rezumi la a copia ce ai văzut la alții. Fii original și arată latura ta personală.

Hashtag-ul este eticheta care îți spune în ce categorie se încadrează un clip. TikTok folosește aceste hashtag-uri în algoritmul său pentru a determina intrarea unui clip în pagina For You! Aici este un spațiu personal, în care clipurile vin conform preferințelor și istoricului de utilizare.

Cunoscând ce hashtag este căutat mai des, vei ști ce temă să alegi pentru clipurile tale. De asemenea, ai șanse mai mari ca cineva să se oprească la clipul tău, având mai mulți utilizatori interesați de tema acestuia.

Hashtag-urile pe TikTok cresc posibilitatea ca clipul tău să fie descoperit, creează comunități de oameni interesați de aceeași temă și te ajută să te alături unui trend care îți aduce followeri și like-uri.

Unde găsești hashtag-urile cele mai folosite pe TikTok

Sunt câteva locuri de pe TikTok unde poți găsi hashtag-urile cele mai accesate.

În primul rând, trebuie să accesezi tab-ul Discover. Aici găsești atât hashtag-uri populare, cât și cei mai accesați useri care le-au folosit. Toate sunt așezate pe categorii, în așa fel încât sunt ușor de urmărit și apoi organizate la favorite.

Pagina For You reprezintă un loc personalizat, în care urmărești clipuri din zona ta de interes. Este interesat să vezi ce postează userii cu care ai interacționat la un moment dat, hashtag-uri pe care ai dat tap sau chiar performanța unor prieteni.

Atunci când postezi, trebuie să folosești un hashtag potrivit și nu foarte generic, astfel încât conținutul tău să fie localizat foarte bine. După ce postezi folosind unul sau mai multe hashtag-uri, mergi în secțiunea de analize, date și statistici TikTok, pentru a vedea cum a performat clipul. Este o metodă foarte bună de a recunoaște hashtag-urile care se potrivesc conținutului creat de tine.

Nu în ultimul rând, urmărește-ți competitorii. Dacă ești hotărât să faci bani din TikTok, trebuie să știi că ai parte de o luptă pentru atenția utilizatorului care nu este dispus să piardă mai mult de 3,33 secunde pe un clip, așa că trebuie să îl faci cât mai intersant. Vezi ce trenduri adoptă utilizatorii care au mai mult succes decât tine pentru a stabili ce faci bine și ce faci greșit.

Fii social! Trimite acest articol și prietenilor tăi!

  1. TikTok

    TikTok

    TikTok este o rețea social media în care urmărești și postezi conținut video. Creează clipuri scurte și apoi postează-le pentru prieteni sau pentru publicul larg. Editează-le folosind filtrele și efectele din aplicație iar apoi adaugă-le hashtag-uri pentru a fi descoperite de cât mai multă lume!

Unde găsești fișierele descărcate de pe Telegram
Unde găsești fișierele descărcate de pe Telegram

Telegram este una dintre cele mai populare aplicații de mesagerie din lume, fiind apreciată pentru viteza și funcțiile sale avansate, dar și pentru securitatea comunicării. Indiferent dacă folosești aplicația pentru a partaja imagini haioase cu prietenii, documente importante…

Ce este crossposting-ul pe Instagram și cum îl folosești?
Ce este crossposting-ul pe Instagram și cum îl folosești?

Dacă ești activ pe rețelele sociale, probabil ai auzit de crossposting, un instrument foarte util atunci când vrei să publici același conținut pe mai multe platforme. Crossposting-ul este procesul de a distribui aceeași postare, fotografie, video sau reel atât pe Instagram, c…

Cum creezi și folosești colecțiile pe Instagram
Cum creezi și folosești colecțiile pe Instagram

Instagram îți permite să organizezi și să salvezi postările preferate folosind funcția Collections. Poți păstra fotografii, clipuri și alte postări într-o ordine clară, împărțindu-le în colecții tematice. În acest articol, vei învăța cum să creezi și să folosești colecțiile p…

Cum lași comentarii publice la Instagram stories
Cum lași comentarii publice la Instagram stories

Instagram continuă să inoveze și să ofere noi funcții pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor săi. O noutate recentă este opțiunea de a lăsa comentarii publice la poveștile de pe platformă, oferindu-ți o modalitate diferită de a interacționa cu prietenii. Ce sunt coment…

Cum să adaugi muzică profilului de Instagram
Cum să adaugi muzică profilului de Instagram

Instagram a lansat o nouă funcție care îți permite să adaugi o piesă preferată direct în profilul tău! Dacă ți-e dor de zilele MySpace și HI5, în care muzica era o parte integrantă a profilului, acum poți readuce puțin din acel vibe și pe Instagram. Vrei să știi cum să faci a…