Cum intri live pe TikTok
TikTok crește ca preferință în rândul europenilor, devenind una dintre cele mai apreciate aplicații de livestreaming pentru Android. Dacă ești creator, ai nevoie de live-uri pentru un engagement direct cu followerii. De aceea, în cele ce urmează îți vom arăta cum intri live pe TikTok, de ce ai nevoie și ce beneficii îți aduce.
De ce să intri live pe TikTok
TikTok este, înainte de toate, o rețea social media. Dacă vrei să faci rost de followeri și like-uri, ai nevoie atât de conținut de calitate, cât și să ții legătura cu cei care te urmăresc deja. Acest gen de interacțiune îți va întări comunitatea și te va ajuta chiar să o extinzi prin share-urile date de fanii tăi.
În plus, atunci când ești live ai șansa de a face bani pe TikTok. În timpul live-ului poți primi tips de la cei care te urmăresc.
De ce ai nevoie pentru un live pe TikTok
Un video live pe TikTok este diferit de un livestreaming pe Instagram. Aici ai nevoie de cel puțin 1000 de followeri pentru a debloca funcția în aplicație și trebuie să ai vârsta de minimum 16 ani.
Pe lângă acestea, ai nevoie de sunet de calitate și lumină suficient de puternică. De aceea, îți recomandăm să investești în câteva lumini semiprofesionale și într-un microfon extern. Vei observa o creștere a calității clipului chiar dacă nu folosești efecte și filtre.
Cum faci un live pe TikTok
Iată cum pregătești un video live pe TikTok:
- Intră în aplicația TikTok.
- Apasă simbolul + din josul ecranului și selectează Live.
- Alege o imagine de cover și un titlu interesant pentru live-ul tău.
- Selectează efectele și filtrele pe care le dorești.
- Apasă Go LIVE și începe show-ul.
Nu uita să ai o temă și un script făcut pentru live-ul tău, acestea te vor ajuta să menții lucrurile interesante și să nu te abați foarte tare de la subiect. Lumea este interesată să îți audă părerea despre anumite lucruri sau să vadă chestiile pe care le faci, însă nu este pregătită pentru ceva fără cap și fără coadă.
Fii social! Trimite acest articol și prietenilor tăi!
TikTok
TikTok este o rețea pentru clipuri video. Bazată pe conținut scurt, aceasta a depășit deja un miliard de utilizatori. Creatorii cu mulți followeri pot câștiga bani pentru activitatea lor, fie direct de la companie, fie prin contracte separate.