Cum să primești mai multe vizualizări pe TikTok
Algoritmii rețelelor social media nu sunt publicați, însă există câteva indicii care te pot ajuta să îți crești organic numărul de urmăritori. În cele ce urmează îți vom arăta cum să primești mai multe vizualizări pe TikTok. Sunt secrete și ponturi din industrie care te vor ajuta să faci rost de like-uri și followeri.
Fii primul care comentează la noile clipuri
Dacă vrei să faci bani din TikTok, pleacă de la premisa că nișa ta se mișcă rapid. Trebuie să fii întotdeauna la curent cu noile trenduri. Selectează câțiva creatori care sunt pe stilul tău și, pur și simplu, dă refresh la pagina lor cât mai des.
Fii printre primii comentatori. Comentariile pe care le postezi trebuie să însemne ceva, să contribuie la o conversație meaningful pentru ca cei cu care te angajezi în discuție să fie interesați de profilul tău și să aibă curiozitatea de a intra la tine pe profil.
Folosește elemente populare
TikTok se bazează foarte mult pe trenduri. Te-ai întrebat de ce foarte mulți creatori foloseau la un moment dat Astronaut in the Ocean sau Friendships? Este pentru că melodiile erau în trending, iar acest lucru îi ajuta să își crească vizualizările. Dacă ești creator de muzică, îți poți încerca norocul creând propriul sunet pe TikTok.
De asemenea, și folosirea filtrelor populare constituie un element care îți poate îmbunătăți vizualizările. Pentru a vedea ce e trending, mergi în pagina Discover din aplicația TikTok. Acolo vei găsi o serie de efecte, hashtag-uri și sunete. Selectează-l pe cel care îți place și adaugă-l la favorite.
Folosește hashtag-uri și captions
Un hashtag ajută la categorisirea mai bună a conținutului și sunt un element definitoriu al social media. Folosește hashtag-ul pentru a putea include conținutul creat de tine în căutările celor interesați.
Pe lângă hashtag, folosește și captions. Explicațiile sau indicațiile scurte din timpul clipului sunt necesare pentru a focaliza atenția celui ce te urmărește și a-l ține mai mult timp la tine pe profil.
„Wait for it”, „Ce crezi că i-a zis?”, „Așteaptă până la final ca să fii dat pe spate” sunt câteva exemple prin care userul care te urmărește rămâne să vadă un clip întreg.
Ai grijă la durata clipului
TikTok este creată în special pentru clipuri scurte iar durata recomandată a acestora e de 15 secunde. Dacă ai reușit să ții utilizatorul pe toată durata clipului tău iar acesta a început din nou înainte ca el să dea swipe, algoritmul TikTok va detecta conținut cu potențial de engagement și îl va promova.
Încurajează interacțiunile
Pentru a crea o comunitate pe profilul tău, va trebui să încurajezi interacțiunile. Răspunde comentariilor și încurajează followerii să discute între ei despre subiectele pe care le ridici. Poți lua întrebări puse de mai mulți useri la care să răspunzi într-un video dedicat.
Atunci când intri live pe TikTok, poți dedica o parte din timpul tău pentru o sesiune de Q&A. Cei ce te urmăresc se vor simți mai apropiați de tine și încurajați să intre pe profilul tău de fiecare dată când accesează TikTok.
Postează conținutul TikTok și pe alte rețele de socializare
Conținutul tău poate fi transferat și pe alte rețele social media. Este o metodă bună de promovare cross-platform.
Cu alte cuvinte, dacă îți postezi clipurile video de pe TikTok pe Instagram, ai șansa de a-ți transfera și utilizatorii care apreciază genul tău de conținut. Teaserele sunt inutile în acest context, clipurile de TikTok fiind deja scurte.
Calitate înaintea cantității
Pentru a-ți crește numărul de followeri, trebuie să oferi conținut de calitate. Creează clipuri originale și încearcă diferite rețete, nu există o singură formulă a succesului. Dacă pagina ta conține, în general, reposturi, ai șansa de a-ți trimite utilizatorii la creatorul original.
Pentru a te „agăța” de alți useri mai populari, poți să faci un duet pe TikTok. Colaborările pot fi benefice pentru ambii participanți.
Participă la challenge-uri, dar…
…ține cont de faptul că multe se dovedesc a fi periculoase. Va trebui să ai, în primul rând, grijă de tine. Un dance-off este excelent, mâncatul unei lingurițe de scorțișoară îți pune în pericol sănătatea și viața. Cu toate că e bine să fii în trending, nu îți risca viața pentru câteva like-uri în plus. Iată cum a răspuns, acum ceva vreme, actorul Patrick Stewart la Ice Bucket Challenge.
În final, folosește analizele, datele și statisticile din aplicație. Îți sunt necesare pentru a-ți cunoaște audiența și pentru a ști în ce direcție să îți îndrepți conținutul.
TikTok
TikTok este o rețea social media destinată distribuirii de conținut video scurt. Încarcă filmările în aplicație și folosește filtrele și efectele puse la dispoziție pentru a edita. Postează, apoi, adăugând hashtag-ul necesar pentru ca creația ta să fie mai ușor de găsit.