Analize, date și statistici TikTok: unde le găsești și ce poți afla din ele
Datele statistice sunt importante atunci când deții sau administrezi un cont social media business. Fie că vorbim de influenceri sau de manageri de conturi pe rețelele sociale, acești profesioniști țin mereu cont de analiza datelor și statistici atunci când creează și distribuie conținut.
Nu este de ajuns doar să ai followeri și like-uri pe TikTok. Dacă nu cunoști profilul acestor oameni și dacă nu afli ce le place, când intră să urmărească noutățile și felul în care reacționează, îi vei pierde. În cele ce urmează îți vom explica unde găsești analiticele și statisticile pentru contul de TikTok și ce îți spun aceste date.
Cum accesezi analiticele pe TikTok
Pentru a avea acces la aceste date, trebuie să îți schimbi contul personal cu unul TikTok Pro. Iată cum faci acest lucru:
- Intră în aplicația TikTok.
- Apasă butonul de profil din dreapta jos.
- Mergi la meniu (trei puncte) în dreapta sus.
- Mergi la Manage account.
- Apasă Switch to Pro Account.
- Alege tipul de cont: Creator sau Business.
- Completează detaliile cerute.
- Apasă Done.
Cum verifici analiza pentru conținutul video
Datele analitice pentru videoclipurile TikTok se accesează în felul următor:
- În aplicația TikTok apasă butonul de profil.
- Mergi la clipul video pe care dorești să îl verifici.
- Apasă cele trei puncte din josul clipului.
- Apasă butonul Analytics.
Aici vei găsi date precum care este timpul mediu de vizionare, de câte ori a fost deschis și locația sau regiunea celor ce au deschis clipul pe TikTok.
Ce ne spune analiza datelor de pe TikTok
În tabul Overview vei găsi date generale despre conținutul postat de tine: număr total de vizualizări, creșterea sau descreșterea față de săptămâna trecută, număr total de followeri, numărul de followeri câștigat sau pierdut, numărul total de vizualizări ale profilului și evoluția acestuia. Datele pe care le primești pot fi ajustate pentru o săptămână, 28 de zile sau 60 de zile. Aceste cifre îți spun starea generală a contului, precum și dacă ai generat conținut bun în ultima săptămână.
Pentru detalii despre conținut, apasă tab-ul Content. Aici vei găsi numărul total de clipuri postate, numărul de clipuri care sunt acum în trending și date specifice pentru fiecare clip în parte, de la cel mai noul la cel mai vechi.
Secțiunea Followers îți dă date despre cei ce te urmăresc. Vei afla câți sunt, un grafic al creșterii din ultima săptămână, date demografice (vârstă, gen, locație), care sunt cele mai vizualizate clipuri și ce muzică ascultă aceștia. Din păcate, vei primi aceste date doar după ce treci de o sută de followeri.
Analiza pentru fiecare clip video în parte îți va spune de câte ori a fost redat acesta, câte like-uri, comentarii și share-uri a primit, cât stă un utilizator, în medie, să se uite la acel clip, surse de acces ale vizitatorilor (direct de pe profilul tău, de pe Facebook, alte rețele social media etc.)
Cu analiticele TikTok vei învăța cum funcționează și cum se folosește această mină de aur a conținutului video. De asemenea, îți vei cunoaște audiența și vei posta precum un profesionist.
TikTok
TikTok este o rețea socială destinată conținutului video de scurtă durată. Creează clipuri amuzante sau extraordinare, concise, pe care să le postezi doar pentru prietenii tăi sau distribuie-le pentru a ajunge la cât mai multă lume.