Cele mai bune aplicații Android pentru creșterea productivității și managementul timpului

Aplicațiile utilitare pentru Android ne sunt de ajutor în fiecare zi. De multe ori chiar fac viața mai ușoară.

Din această categorie fac parte și aplicațiile pentru productivitate și managementul proiectelor. Prin acestea, ne putem organiza activitățile zilnice, fie că sunt ele de serviciu sau pentru acasă. După ce intrăm într-un anumit ritm, vom constata că suntem mai eficienți și vom avea mai mult timp liber de care să ne bucurăm. Iată o listă de aplicații pentru managementul timpului și productivitate.

  1. Todoist | To-do list

    Todoist | To-do list

    Todoist | To-do list este o aplicație care te ajută să te organizezi mai bine. Ții evidența task-urilor zilnice, faci liste de cumpărături, setezi alarme pentru termene-limită. Astfel, vei avea mai mult timp la dispoziție pentru tine și îți vei crește eficiența.

  2. Trello - Organize Anything

    Trello – Organize Anything

    Trello – Organize Anything este aplicația prin care poți pune ordine lucrurilor. Fie că ai de organizat o echipă, timpul acordat unui proiect sau pur și simplu treburile casnice, cu Trello nu vei da greș. Mai ales că o poți lega de Google Drive sau Dropbox . De asemenea, funcționează și offline, sincronizându-se atunci când te reconectezi la internet.

  3. Microsoft To-Do

    Microsoft To-Do

    Microsoft To-Do este o aplicație reminder pentru Android. Planifică-ți ziua așa cum este mai bine și asigură-te că rezolvi toate sarcinile pe care le-ai trasat. Organizează și fluxul de activitate al celorlalți din casă sau ia notițe atunci când îți vin idei noi. Setează remindere atunci când ai de făcut lucruri importante, precum plata facturilor.

  4. ( OFFTIME ) Preview - Unplug.

    ( OFFTIME ) Preview – Unplug.

    (OFFTIME) este o aplicație necesară pentru minimizarea dependenței de social media. Limitează timpul de utilizare al WhatsApp, Youtube sau TikTok setând perioade în care nu poți folosi telefonul. Astfel, te vei concentra mai mult pe ceea ce ai de făcut și pe lucrurile cu adevărat importante. De asemenea, cu (OFFTIME) poți bloca apelurile, mesajele sau notificările.

  5. Timesheet - Work Time Tracker

    Timesheet – Work Time Tracker

    Timesheet – Work Time Tracker este aplicația necesară pentru calcularea timpului lucrat. Una dintre aplicațiile absolut necesare oricărui freelancer, cu Timesheet îți poți organiza programul zilnic, poți calcula orele lucrate și ții evidența mai ușor atunci când vine vremea să îți facturezi clienții.

Cum ascunzi lista de conturi pe care le urmărești pe TikTok
Cum ascunzi lista de conturi pe care le urmărești pe TikTok

TikTok oferă opțiuni variate pentru a-ți proteja confidențialitatea. Dacă nu vrei ca alți utilizatori să vadă lista ta de urmăriri, poți face acest lucru schimbând setările de confidențialitate sau trecând contul pe privat. În acest articol vei învăța pașii necesari pentru a …

Cum să vezi profilurile de TikTok anonim
Cum să vezi profilurile de TikTok anonim

Uneori, atunci când te roade curiozitatea. Te roade într-atât de mult încât chiar ai intra pe profilul acelei persoane să îi vezi ultima postare. Însă, ce faci atunci când nu vrei ca persoana care postează să știe că te uiți la ea? Pe de altă parte, poate că vrei doar să te b…

Unde găsești fișierele descărcate de pe Telegram
Unde găsești fișierele descărcate de pe Telegram

Telegram este una dintre cele mai populare aplicații de mesagerie din lume, fiind apreciată pentru viteza și funcțiile sale avansate, dar și pentru securitatea comunicării. Indiferent dacă folosești aplicația pentru a partaja imagini haioase cu prietenii, documente importante…

Ce este crossposting-ul pe Instagram și cum îl folosești?
Ce este crossposting-ul pe Instagram și cum îl folosești?

Dacă ești activ pe rețelele sociale, probabil ai auzit de crossposting, un instrument foarte util atunci când vrei să publici același conținut pe mai multe platforme. Crossposting-ul este procesul de a distribui aceeași postare, fotografie, video sau reel atât pe Instagram, c…