Cum adaugi un buton de contact pe Instagram

Instagram îți oferă o nouă funcție prin care simplifici modul în care urmăritorii și potențialii clienți iau legătura cu tine prin social media. Aceasta este butonul dedicat pentru contact. Se prezintă sub formă de call to action, precum „call”, „email” și „contact”, oferindu-ți control complet asupra modului în care urmăritorii și clienții pot interacționa cu afacerea ta. În continuare, îți vom arăta cum să adaugi un buton de contact pe profilul tău de Instagram, cum să-l personalizezi pentru contul existent și toate sfaturile și trucurile de care ai nevoie pentru fiecare dintre butoanele de acțiune.

Cum accesezi butonul de contact pe Instagram

În primul rând, trebuie să știi că butonul de contact este disponibil doar pentru conturile de business de pe Instagram. De asemenea, opțiunea se află în proces de implementare, așa că fii cu update-urile la zi. E posibil să nu fie disponibil imediat, însă cu siguranță îl vei primi la un update ulterior.

Pentru a edita butonul de contact, mergi pur și simplu la profilul tău, selectează „Edit Profile” și apasă pe „Contact Options” sub secțiunea Public Business Information.

Dacă ai mai multe linii de comunicare preferate, le poți adăuga pe toate pentru a apărea într-un meniu sub butonul de acțiune „Contact” pe profilul tău de Instagram. Dacă preferi să ai un call to action specific, poți seta un buton „Email” sau „Call Now„! A avea informațiile tale de contact la îndemâna urmăritorilor poate preveni frustrări legate de găsirea unei metode de contact cu organizația ta.

Cum adaugi butonul de email pe Instagram

Dacă emailul funcționează cel mai bine pentru afacerea ta, poți crea un buton de email specific pe Instagram. În timp ce ești ocupat, clienții tăi pot apăsa butonul de email de pe Instagram direct din aplicație, iar tu poți răspunde la emailuri rapid! Iată cum să setezi butonul tău de Contact pentru email:

  • Selectează „Edit Profile
  • Selectează „Contact Options
  • Adaugă adresa de email preferată
  • Înlătură numărul de telefon
  • Înlătură adresa fizică
  • Apasă „Done

Când ai listată doar o singură formă de contact, butonul tău de contact de pe Instagram va reflecta acea metodă de comunicare. În acest caz, butonul va fi afișat ca „Email”.

Cum adaugi butonul de apel pe Instagram

Dacă dorești ca urmăritorii tăi să aibă un buton direct de „Call„, navighează la profilul tău de Instagram > Edit Profile > Contact Options. Apoi adaugă numărul tău de telefon și înlătură adresa de email și adresa fizică din opțiunile tale de contact. Cu doar o formă de contact listată, butonul de contact de pe profilul tău de Instagram va citi acum „Call”. Acest lucru este deosebit de util pentru urmăritorii care vor să te apeleze și să stea de vorbă cu tine direct. Dacă ai mai multe opțiuni de contact ascunse sub butonul de contact, urmăritorii s-ar putea să nu realizeze că opțiunea există și s-ar putea să nu ia niciodată legătura.

Cum elimini apelul din opțiunile de contact business pe Instagram

Dacă nu preferi contactul pe telefon, poți să elimini butonul de apelare. Aceasta funcționează similar cu setarea fie a butonului de Email, fie a celui de Call. Întoarce-te la „Contact Options” și înlătură numărul tău de telefon apoi apasă Save.

Poți ascunde toate opțiunile tale de contact cu ușurință mergând la Edit Profile > Profile Display > Display Contact Info. Acest comutator ușor îți permite să îți ascunzi detaliile de contact oricând, sau să le arăți! Doar comută switch-ul și apasă Done.

Fii social! Trimite acest articol și prietenilor tăi!

  1. Instagram

    Instagram este o platformă socială unde poți împărtăși momente din viața ta și te poți inspira din creativitatea altora. Fie că postezi fotografii, story-uri sau reels, această aplicație îți permite să te exprimi și să te conectezi cu o comunitate globală. Descoperă noi pasiuni și urmărește conturile care te inspiră!

Cum adaugi un buton de contact pe Instagram
Cum adaugi un buton de contact pe Instagram

Instagram îți oferă o nouă funcție prin care simplifici modul în care urmăritorii și potențialii clienți iau legătura cu tine prin social media. Aceasta este butonul dedicat pentru contact. Se prezintă sub formă de call to action, precum „call”, „email”…

Cum descarci audio de pe Instagram

Instagram este o sursă nesfârșită de inspirație și conținut creativ, inclusiv clipuri audio pe care ai putea dori să le folosești în propriile tale proiecte video. Chiar dacă Instagram nu oferă o opțiune directă pentru descărcarea audio-urilor din Reels, există câteva metode …

Ce este TikTok Shop și cum să-l folosești?

TikTok Shop urmărește să transforme modul în care facem cumpărături online, combinând shopping-ul cu social media. Funcția poate ajuta la rămânerea la curent cu ultimele tendințe în modă, frumusețe și altele, dar vine și cu anumite riscuri. TikTok Shop este o platformă integr…

Cum afli cine ți-a văzut clipul pe Instagram

Ești curios să afli dacă poți vedea cine îți urmărește videoclipurile pe Instagram sau te întrebi dacă creatorii pot afla când le vizualizezi creațiile? Ei bine, în acest ghid vom explora opțiunile disponibile pe Instagram pentru a înțelege mai bine cine interacționează cu vi…

Cum să ajungi pe pagina Explore de pe Instagram

Instagram este o rețea socială excelentă pentru promovarea de brand sau de business. Pagina explore, în care căutarea se întâlnește cu sugestiile date de algoritm, este cea mai bună zonă în care te pot găsi potențialii clienți. Ajungerea pe pagina Explore de pe Instagram este…