Cele mai bune aplicații Android pentru creșterea productivității și managementul timpului
Aplicațiile utilitare pentru Android ne sunt de ajutor în fiecare zi. De multe ori chiar fac viața mai ușoară.
Din această categorie fac parte și aplicațiile pentru productivitate și managementul proiectelor. Prin acestea, ne putem organiza activitățile zilnice, fie că sunt ele de serviciu sau pentru acasă. După ce intrăm într-un anumit ritm, vom constata că suntem mai eficienți și vom avea mai mult timp liber de care să ne bucurăm. Iată o listă de aplicații pentru managementul timpului și productivitate.
Todoist | To-do list
Todoist | To-do list este o aplicație care te ajută să te organizezi mai bine. Ții evidența task-urilor zilnice, faci liste de cumpărături, setezi alarme pentru termene-limită. Astfel, vei avea mai mult timp la dispoziție pentru tine și îți vei crește eficiența.
Trello – Organize Anything
Trello – Organize Anything este aplicația prin care poți pune ordine lucrurilor. Fie că ai de organizat o echipă, timpul acordat unui proiect sau pur și simplu treburile casnice, cu Trello nu vei da greș. Mai ales că o poți lega de Google Drive sau Dropbox . De asemenea, funcționează și offline, sincronizându-se atunci când te reconectezi la internet.
Microsoft To-Do
Microsoft To-Do este o aplicație reminder pentru Android. Planifică-ți ziua așa cum este mai bine și asigură-te că rezolvi toate sarcinile pe care le-ai trasat. Organizează și fluxul de activitate al celorlalți din casă sau ia notițe atunci când îți vin idei noi. Setează remindere atunci când ai de făcut lucruri importante, precum plata facturilor.
( OFFTIME ) Preview – Unplug.
(OFFTIME) este o aplicație necesară pentru minimizarea dependenței de social media. Limitează timpul de utilizare al WhatsApp, Youtube sau TikTok setând perioade în care nu poți folosi telefonul. Astfel, te vei concentra mai mult pe ceea ce ai de făcut și pe lucrurile cu adevărat importante. De asemenea, cu (OFFTIME) poți bloca apelurile, mesajele sau notificările.
Timesheet – Work Time Tracker
Timesheet – Work Time Tracker este aplicația necesară pentru calcularea timpului lucrat. Una dintre aplicațiile absolut necesare oricărui freelancer, cu Timesheet îți poți organiza programul zilnic, poți calcula orele lucrate și ții evidența mai ușor atunci când vine vremea să îți facturezi clienții.