WhatsApp lansează o nouă caracteristică pentru mesajele în cadrul serviciului pentru clienți

Imagine de la WhatsApp lansează o nouă caracteristică pentru mesajele în cadrul serviciului pentru clienți

Cu peste un bilion de utilizatori zilnici, WhatsApp te ajută să rămăi conectat cu prietenii și familia și din ce în ce mai mulți oameni oameni aleg să comunice cu afacerile lor. Există deja o mulțime de conexiuni făcute în fiecare zi, fie că este plasarea unei comenzi pentru mâncare sau cauți haine noi de la magazine de modă.

În următoarele luni, se vor testa diferite caracteristici menite pentru a rezolva aceste provocări, și pentru a facilita interacțiunea dintre oameni cu diferite afaceri.

Noul serviciul va aducei platformei WhatsApp oportunitatea pentru monetizare, lucru a reprezentat o provocare pentru astfel de platforme de instant messenger de când a fost achiziționată de Facebook. Este posibil ca caracteristica să cearcă o taxă pentru afaceri dar detaliile nu sunt încă clare.

WhatsApp ar putea deveni un punct integral pentru intițiativele de servicii pentru clienți, mai ales în zonele în care este deja folosit cu acest scop. Noua caracteristică ar putea însemna că corporațiile vor apărea în mesajele tale, dar acest lucru devenea deja inevitabil.

  1. WhatsApp Messenger

    WhatsApp Messenger

    WhatsApp Messenger este o aplicație de comunicare cu prietenii și familia concepută pentru smartphone-uri, care permite utilizatorilor să trimită mesaje prin rețeaua wireless sau 3G atunci când conexiunea este disponibilă.

Unde găsești fișierele descărcate de pe Telegram
Unde găsești fișierele descărcate de pe Telegram

Telegram este una dintre cele mai populare aplicații de mesagerie din lume, fiind apreciată pentru viteza și funcțiile sale avansate, dar și pentru securitatea comunicării. Indiferent dacă folosești aplicația pentru a partaja imagini haioase cu prietenii, documente importante…

Ce este crossposting-ul pe Instagram și cum îl folosești?
Ce este crossposting-ul pe Instagram și cum îl folosești?

Dacă ești activ pe rețelele sociale, probabil ai auzit de crossposting, un instrument foarte util atunci când vrei să publici același conținut pe mai multe platforme. Crossposting-ul este procesul de a distribui aceeași postare, fotografie, video sau reel atât pe Instagram, c…

Cum folosești filtre și fundaluri la apelurile video pe WhatsApp
Cum folosești filtre și fundaluri la apelurile video pe WhatsApp

WhatsApp continuă să inoveze, iar acum poți adăuga filtre și fundaluri personalizate în timpul apelurilor video, aducând o notă unică fiecărei conversații. Iată cum poți să personalizezi apelurile video pentru a te simți mai confortabil și pentru a te exprima într-un mod crea…

Cum lași comentarii publice la Instagram stories
Cum lași comentarii publice la Instagram stories

Instagram continuă să inoveze și să ofere noi funcții pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor săi. O noutate recentă este opțiunea de a lăsa comentarii publice la poveștile de pe platformă, oferindu-ți o modalitate diferită de a interacționa cu prietenii. Ce sunt coment…

Cum să adaugi muzică profilului de Instagram
Cum să adaugi muzică profilului de Instagram

Instagram a lansat o nouă funcție care îți permite să adaugi o piesă preferată direct în profilul tău! Dacă ți-e dor de zilele MySpace și HI5, în care muzica era o parte integrantă a profilului, acum poți readuce puțin din acel vibe și pe Instagram. Vrei să știi cum să faci a…