Cum crești numărul de followeri pe Instagram

Dacă ești utilizator de Instagram, sunt șanse îți dorești ca numărul de urmăritori să crească. La urma urmei, a avea un număr mare de urmăritori poate fi grozav pentru crearea de rețele și pentru a-ți face cunoscut mesajul. Dar cum poți construi această prezență online? Există strategii sau sfaturi specifice care te vor ajuta să obții mai mulți urmăritori pe Instagram mai repede? Răspunsul este da – cu abordările potrivite, nu ar trebui să fie deloc greu! În cele ce urmează îți vom oferi câteva strategii utile pentru a crește numărul de followeri pe Instagram.

Construiește-ți audiența și nu sări etape

Cu toții ne dorim o audiență mai mare. Atunci când dorești să aduni urmăritori pe Instagram, este important să faci acest lucru organic, chiar dacă este mai greu. În acest fel vei forma o comunitate în pagina ta, oameni care împărtășesc aceleași dorințe și valori cu tine, cu care vei putea conversa. De la ei vei obține atât feedback real cât și o distribuire a conținutului în propriile lor pagini.

Dacă vei crește pagina doar din campanii plătite, ai șanse foarte mari să aduni ghost followers. Aceștia nu vor reacționa la conținutul tău. Mai mult, printre ei este foarte ușor să se strecoare și conturi false, trolli sau răufăcători.

Folosește cuvinte cheie pentru a apărea în căutări

Pe Instagram, la căutări contribuie doar numele și username-ul. De aceea, atunci când construiești un profil, va trebui să te gândești la domeniul de interes al paginii tale.

Un exemplu bun îl constituie paginile fotografilor. Aceștia își pun un username care include termenul de fotografie, iar numele conține un termen conex artei fotografice pentru a fi mai ușor de găsit. Nu schimba, însă, username-ul prea des, deoarece acesta este semn de neseriozitate iar istoricul de username pe Instagram se găsește ușor.

La postări, folosește hashtag-urile relevante pentru a apărea în feed-urile celor interesați. Atunci când scrii hashtag-ul îți va apărea de câte ori a fost utilizat acesta în postări. Ia acele cifre pentru a-ți putea face o idee dacă topicul este hot sau este de nișă.

Definește bine fiecare pas al strategiei de creștere

Pe pagina de Instagram nu poți arunca conținut la întâmplare și apoi să te aștepți să crească de la sine. Măsoară-ți audiența și caracteristicile principale: cine te urmărește, de unde sunt majoritatea, în ce intervale orare obișnuiesc să intre pe Instagram sau ce obiceiuri comerciale au. Aceste date te vor ajuta și atunci când vei rula campanii plătite.

Desigur, aceste lucruri iau timp și bani, însă o pagină bine crescută este un motor foarte bun pentru afacerea ta. În afară de faptul că este una dintre cărțile tale de vizită, poate genera și vânzări. Ideea este să ai așteptări realiste și să te adaptezi cerințelor.

Pentru a identifica aspecte cheie ale audienței, trebuie să verifici și cine ți-a dat unfollow pe Instagram. De aici poți să afli ce fel de conținut nu funcționează pentru fanii tăi sau chiar îi ofensează.

Conținut vizual de calitate

Instagram este, prin excelență, o rețea socială destinată comunicării prin imagini statice sau video. De aceea, conținutul urcat de tine trebuie să fie la o calitate profesională.

Chiar și când ești pe fugă, dacă vrei să încarci un material, trebuie să-l treci măcar printr-o aplicație Android de editare video. Lungimea nepotrivită, calitatea imaginii, calitatea sunetului și luminozitatea slabă sunt principalele motive pentru care utilizatorii de Instagram ignoră clipuri cu un mesaj bun.

Și stories în fiecare zi, chiar și când ești liber, dacă vrei ca fanii să nu uite de tine!

Fii ușor de găsit și de interacționat

Interacțiunea cu followerii este esențială. Oricând există comentarii, va trebui să te implici și să răspunzi, să aplanezi eventualele conflicte între fani sau să moderezi propriul conținut. Atunci când comentariul este drăguț însă nu merită un reply, dă un like. Va fi apreciat.

De asemenea, folosește Instagram Map cu încredere. Este harta cu locurile hot din oraș, de unde postează lumea. Vei fi mai ușor de găsit în locurile mișto, ai șansa de a-ți întâlni fanii acolo sau îi poți direcționa spre tine și spre locația fizică a afacerii tale.

Fii social! Trimite acest articol și prietenilor tăi!

  1. Instagram

    Instagram

    Instagram este o rețea socială destinată postării de conținut foto și video. Creează-ți propria comunitate în jurul paginii tale distribuind poze și clipuri de calitate bună, cu care să îți impresionezi prietenii și cu care să atragi noi like-uri și followeri.

Cum elimini sugestiile de căutare pe Instagram
Cum elimini sugestiile de căutare pe Instagram

Instagram este o platformă populară pentru partajarea fotografiilor, videoclipurilor și pentru conectarea cu prietenii. Pe măsură ce folosești Instagram, aplicația colectează date despre preferințele tale și creează sugestii de căutare bazate pe căutările și interacțiunile ta…

Cum să verifici dacă ai un stalker pe Instagram
Cum să verifici dacă ai un stalker pe Instagram

Instagram este o modalitate excelentă de a te conecta cu alții și de a împărtăși momente importante din viața ta. Nu este tocmai prietenos cu confidențialitatea, dar acesta este un lucru cu care am ajuns să ne împăcăm, pentru bine sau pentru rău. Însă stalkerii sunt o problem…

Cum adaugi un buton de contact pe Instagram
Cum adaugi un buton de contact pe Instagram

Instagram îți oferă o nouă funcție prin care simplifici modul în care urmăritorii și potențialii clienți iau legătura cu tine prin social media. Aceasta este butonul dedicat pentru contact. Se prezintă sub formă de call to action, precum „call”, „email”…

Cum descarci audio de pe Instagram
Cum descarci audio de pe Instagram

Instagram este o sursă nesfârșită de inspirație și conținut creativ, inclusiv clipuri audio pe care ai putea dori să le folosești în propriile tale proiecte video. Chiar dacă Instagram nu oferă o opțiune directă pentru descărcarea audio-urilor din Reels, există câteva metode …

Ce este TikTok Shop și cum să-l folosești?
Ce este TikTok Shop și cum să-l folosești?

TikTok Shop urmărește să transforme modul în care facem cumpărături online, combinând shopping-ul cu social media. Funcția poate ajuta la rămânerea la curent cu ultimele tendințe în modă, frumusețe și altele, dar vine și cu anumite riscuri. TikTok Shop este o platformă integr…