Cum să ștergi istoricul de căutări pe Facebook de pe Android

Facebook, asemeni majorității rețelelor de socializarea, salvează căutările. Însă, poți să ștergi istoricul de căutare, fie tot odată, fie numai anumite căutări.

Având în vedere toate probleme de securitate pe care le-a întâmpinat Facebook de-a lungul anilor, acum platforma este foarte personalizabilă. Poți să ștergi reclamele care îți apar, poți să ascunzi lista de prieteni și acum poți să ștergi căutările făcute pe această platformă.

 În cazul în care îți este frică că cineva care îți umblă pe telefon și îți vede căutările sau pur și simplu vrei tu să nu le mai vezi, acum le poți șterge. Este o funcție foarte bună, având în vedere că nimeni nu va putea vedea că ai căutat anumite profiluri pe platforma de social media și nici anumite informații.

Desigur, și persoanele foarte ordinate care vor să aibă mereu curat în telefon pot aplica la funcția de ștergere a căutărilor. Astfel, nu vei fi încurcat de informații de care nu ai nevoie. De altfel, poți oricând să inițiezi o căutare nouă, dacă simți că ți-a scăpat ceva.

Cum ștergi întregul istoric de căutări pe Facebook de pe Android

Dacă vrei să ștergi întregul istoric de căutări pe Facebook, o poți face foarte ușor de pe dispozitivul Android. Iată cum:

  • Intră în Setări (cele trei bare orizontale din colțul dreapta-sus)
  • Alege Setări de la secțiunea Setări și confidențialitate
  • Selectează Jurnal de activitate de la Informațiile tale de pe Facebook (va trebui să scrolezi în jos pentru a le găsi)

  • Alege din secțiunea Categorie pagina Istoricul căutărilor
  • Apasă Șterge căutările

Cum ștergi o singură căutare pe Facebook de pe dispozitivul Android

Facebook îți permite și să ștergi fiecare căutare în parte,  de rând. Desigur, această funcție este mai utilă pentru a șterge numai anumite căutări. Iată cum o faci:

  • Intră în Setări  de la Categoria Setări și confidențialitate, apoi  Jurnal de Activitate  și selectează Istoricul căutărilor de la Categorie. Pașii sunt ilustrați mai sus.
  • Selectează căutarea pe care vrei să o ștergi apăsând cele trei puncte verticale
  • Apasă Șterge din partea de jos a ecranului

Urmărind acești pași vei putea să îți personalizezi istoricul de căutări pe Facebook sau chiar să îl ștergi chiar de pe Android.

Tu cât de des îți ștergi istoricul de căutări de pe Facebook? Răspunde-ne în comentarii!

  1. Facebook

    Facebook

    Facebook este aplicația pentru platforma de social  media care îţi permite să interacţionezi cu prietenii, să postezi poze şi gânduri şi să intri în grupuri sau să apreciezi pagini pe care vrei să le urmăreşti. Aplicaţia este complexă, inclusiv îţi permite să cauţi anumite informaţii. 

Cum elimini sugestiile de căutare pe Instagram
Cum elimini sugestiile de căutare pe Instagram

Instagram este o platformă populară pentru partajarea fotografiilor, videoclipurilor și pentru conectarea cu prietenii. Pe măsură ce folosești Instagram, aplicația colectează date despre preferințele tale și creează sugestii de căutare bazate pe căutările și interacțiunile ta…

Cum să verifici dacă ai un stalker pe Instagram
Cum să verifici dacă ai un stalker pe Instagram

Instagram este o modalitate excelentă de a te conecta cu alții și de a împărtăși momente importante din viața ta. Nu este tocmai prietenos cu confidențialitatea, dar acesta este un lucru cu care am ajuns să ne împăcăm, pentru bine sau pentru rău. Însă stalkerii sunt o problem…

Cum să descarci mesajele vocale de pe Telegram
Cum să descarci mesajele vocale de pe Telegram

Dacă te afli în situația de a dori să descarci mesajele vocale trimise sau primite în Telegram și să le salvezi în altă parte pentru a le asculta ulterior, ești în locul potrivit. Există opțiuni în Telegram Android, dar și în Telegram pentru PC, pentru descărcarea mesajelor v…

Cum adaugi un buton de contact pe Instagram
Cum adaugi un buton de contact pe Instagram

Instagram îți oferă o nouă funcție prin care simplifici modul în care urmăritorii și potențialii clienți iau legătura cu tine prin social media. Aceasta este butonul dedicat pentru contact. Se prezintă sub formă de call to action, precum „call”, „email”…