Cele mai comune probleme WhatsApp și cum să le rezolvi
WhatsApp este una dintre cele mai populare aplicații de mesagerie, cu o mulțime de utilizatori din întreaga lume. Cu siguranță aplicația are o mulțime de caracteristici folositoare și este actualizată mereu pentru a asigura o experiență cât mai bună pentru utilizatori, dar astăzi ne vom concentra pe cele mai comune probleme întânite și îți vom spune cum să le rezolvi.
Nu pot instala aplicația
Pentru a descărca cea mai recentă versiune a aplicației, ai nevoie de un telefon cu sistem Android 2.1 sau mai nou. Poți verifica versiunea ta de Android de la Setări, și Despre Telefon. Dacă încerci să descarci aplicația de pe website-ul WhatsApp, trebuie să activată opțiunea Unknown Sources din setările de securitate.
Nu am primit codul de activare
Dacă ai reușit să instalezi aplicația, dar nu ai primit mesajul generat automat cu codul de activare, asigură-te mai întâi că ai introdus numărul corect. Verifică și țara marcată, ținând cont că trebuie să fie țara din care este numărul, nu în mod necesar locația ta actuală. Dacă tot nu primești codul, cere un apel telefonic în care vei auzi codul. Nu uita că poți folosi doar un dispozitiv per număr de telefon.
Nu mă pot conecta sau aplicația nu funcționează
Probleme de conexiune sunt deobicei cauzate de Wi-Fi sau conexiunea la date. Verifică dacă ai cea mai recentă versiune a aplicație și ești conectat la internet. Încearcă să ștergi datele cache și în ultimă instanță dezinstalează aplicația și instaleaz-o din nou. Uneori problema poate fi cauzată de serverul aplicației, deci îți recomandăm să aștepți puțin inainte să iei măsuri.
Nu îmi sunt recunoscute contactele
Există mai multe motive pentru care se poate întâmpla asta. Asigură-te că numerele sunt introduse corect și persoanele respective folosesc aplicația. Asigură-te că folosești cea mai nouă versiune WhatsApp și toate contactele și grupurile sunt „visibile” sau „viewable”.
Nu pot viziona videoclipuri
Pentru a evita acestă problemă, verifică mai întâi dacă Google Photos este actualizată. Dacă nu aceasta este problema atunci intră la Setări -> Aplicații -> Google + și alege de aici să dezintalezi actualizările.
Nu pot răspune la apeluri
Dacă apelurile tale au calitate proastă, se întrerup sau nu le poți efectua, atunci cel mai probabil ai o problemă de conexiune. Asigură-te că ai o conexiune bună la Wi-Fi și dacă folosești date mobile vei avea nevoie de minim 3G. Încearcă să te deconectezi și să te reconectezi la rețea. Deasemenea s-ar putea ca problema să fie de la persoana pe care încerci să o contactezi.
Nu pot auzi mesajele audio
Această problemă ar putea fi legată de senzorul de proximitate folosit de WhatsApp. Acesta se găsește lângă camera din față și detectează dacă ți telefonul la ureche. Dacă este activat, mesajul audio se auzi foarte încet. Asigură-te că ți telefonul departe de față și ar trebui să poți auzi. Verifică deasemenea și volumul dispozitivului.
Nu pot descărca imagini și videoclipuri
Intră Setări și la Utilizarea Datelor. Asigură-te că auto-descărcările media sunt activate pentru atunci când folosești Wi-Fi. Așadar va trebui ori să fi conectat la Wi-Fi, ori să activezi auto-decărcările pentru date mobile și roaming.
Mi-am pierdut telefonul
Mai întâi contactează serviciul de telefonie utilizat și blochează cartela SIM. După ce ai facut acest pas, WhatsApp nu mai poate fi activat pe acel dispozitiv. Odată ce ai un SIM nou (cu același număr) poți reactiva WhatsApp pe noul telefon. Între timp îi poți contacta pe cei de la WhatsApp și să îi rogi să îți dezactive contul.
Trimite un e-mail cu subiectul „Lost/Stolen: Please deactivate my account” la [email protected] unde să menționezi numărul tău. Dacă nu, WhatsApp ar putea fi încă folosit prin Wi-Fi.